NOG MAAAARRR 2 DAAAGJES!!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ingrid Tunteler - WaarBenJij.nu NOG MAAAARRR 2 DAAAGJES!!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ingrid Tunteler - WaarBenJij.nu

NOG MAAAARRR 2 DAAAGJES!!!

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

02 Mei 2014 | Nederland, Utrecht




Jaaa hier is die dan, mijn allereerste verhaaltje. Mijn backpack is al bijna ingepakt, en kom niet eens aan het toegestane gewicht van 23 kg. Ik kan dus genoeg leuke dingen mee terug nemen! Nu nog de laatste dingetjes pakken, regelen, kopen, opruimen, vrienden uitzwaaien….en dan op naar Afrika!

Ik moet zeggen, sinds vandaag heb ik toch wel wat zenuwen in mijn buikje. Maar die zijn vast zo weer weg als ik aangekomen ben in Johannesburg ( en ook zo weer terug als mijn backpack niet is aangekomen, of mijn aansluitende vlucht naar Manzini mis!)
Kortom: er zijn een heleboel avonturen voor mij op komst! En die ga ik allemaal proberen hier bij te houden. Dus jullie kunnen af en toe op deze blog kijken en schroom niet om mij al jullie verhalen te vertellen! Want als ik daar druk bezig ben met het bouwen van huisjes, kindjes aan het verzorgen ben of gewoon lekker aan het zwembad lig, betekent niet dat ik jullie in dat koude kikkerlandje ga missen! Verblijd mij! Dan doe ik dat ook en het is net of jullie allemaal een beetje bij me zijn.

Nu ga ik de laatste wasjes draaien, kamer opruimen en genieten van mijn laatste twee daagjes in Nederland!
Tot over 3 maanden! (Aaaa!!)

  • 03 Mei 2014 - 15:07

    Renate:

    Ook ik heb al de zenuwen in mijn buik, maar ik weet zeker dat je zal gaan genieten. Doet mij weer aan vroeger denken toen ik ook met een rugzak vol door Europa trok.
    Heeel veel plezier schatje. Love you. Liefs mama

  • 03 Mei 2014 - 22:49

    Harm:

    Ingrid,

    Heb jij de foto.s van Zonneberg inmiddels ontvangen?
    sjiek he. Ons kleine landje, maar vooral Limburg.

    Gooij reis nao Suid Afrika.

    Harm en Evelien

  • 04 Mei 2014 - 11:13

    Anneke Angelone:

    Lieve Ingrid,

    Je dag van vertrek is aangekomen. Allemaal heel spannend natuurlijk. We wensen je een fantastische tijd toe en dat je heel veel mooie ervaringen op zult doen en dit project je veel voldoening zult geven!!
    We gaan je ervaringen en verhalen zeken op je blog volgen.
    Maak er iets moois van meisje, alle goeds toegewenst en pas goed op jezelf!

    Enzo en Anneke

  • 12 Mei 2014 - 22:07

    Lisette Kasius:

    Ha Ingrid,

    Onder het koffiedrinken met Renate belde je dat gelukkig de bagage goed was meegereisd naar Zuid Afrika en niet was blijven steken onderweg. Eerste hobbel is goed genomen! Begreep dat je ook al een leuke reisgenoot ontmoet had zo makkelijk gaat dat bij 'n spontane meid die zo makkelijk contact legt.

    Ben benieuwd hoe je de eerste dagen hebt ervaren. Zit ja al in Mozambique? Via een update over epidemieën in de wereld kreeg ik door dat in Pemba, de hoofdstad van de provincie Cabo Delgado in het noorden van Mozambique een uitbraak van Dengue plaats heeft. Advies is om muggensteken te voorkomen door ook overdag erg goed met DEET te smeren. Leek me zinvol aan je door te geven.

    Geniet en ik blijf je volgen, lieve groet,
    Lisette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Ingrid

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 804
Totaal aantal bezoekers 5799

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 28 Juli 2014

Kruger to Cape

Landen bezocht: